Овде можете погледати најчешће постављена питања посетилаца нашег сајта. За сва додатна питања можете нас контактирати путем телефона или наших друштвених мрежа.
Када се дете уписује у основну музичку школу?Правилником о наставном плану и програму основног музичког образовања и васпитања утврђује се наставни план и програм основног музичког образовања и васпитања које траје ШЕСТ година (одсеци у нашој школи: клавир, хармоника, гитара, флаута, виолина, тамбура, кларинет и саксофон); ЧЕТИРИ године (одсеци у нашој школи: соло певање) и остварује се у два образовна циклуса.
У 1. разред основне музичке школе у трајању од шест година може да се упише ученик млађи од девет година, а у трајању од четири године – ученик старији од једанаест. (Правилник о наставном плану и програму основног музичког образовања и васпитања, члан 3).
Пријемни испит полаже се при упису у 1. разред, по правилу у јунском или августовском року. На пријемном испиту проверава се слух, ритам, музичка меморија. Ученици који су похађали програм припремног разреда, полажу пријемни.
Без обзира на склоност или таленат детета, музичко образовања на више начина помаже у развоју свакако детета.
Због тога би требало сваком детету омогућити да стекне основно музичко обрзовање и да се у ранијем пердиоду детињства бави музиком на овај начин.
Музичко образовање моће пружити детету много више од само основног знања о музици, јер утиче на развој детета у многим сферама живота као што су учење, језички развој, интелигенција и мождана активност, бољи резултати и музикалност.
Музичко образовање деце: Колико има утицаја?
Ученици узраста од 3 до 6 година могу у нашој школи да се упишу у Музичко забавиште. Часови се одржавају два пута недељно у поподневним терминима и трају по 45 минута.
Циљ музичког забавишта јесте упознавање најмлађих са основним музичким појмовима и вештинама уз песму, игру и дружење, као и припрема ученика за упис у основну музичку школу.
Програм музичког забавишта укључује:
– Развој гласовних способности ученика кроз правилно и прецизно извођење мелодијско-ритмичких структура
– Правилну артикулацију и дикцију кроз текстове песама и бројалица
– Развој мануелних и моторичких способности кроз свирање на инструментима Орфовог инструментаријума, као и на инструментима са диркама
– Оспособљавање ученика за самостално и групно извођење песама и бројалица
– Елементарно музичко описмењавање прилагођено узрасту