Име и презиме: Јелена Станковић
Датум рођења: 1. август 2002.
Звање: Mузички извођач – класична музика
Е-mail: stankovicbjelena@yahoo.com
Образовање:
- Музичко забавиште при ОМШ ,,Теодор-Тоша Андрејевић’’ (2005. – 2008.)
- ОМШ ,,Теодор-Тоша Андрејевић’’, Рума, клавир, класа: Зорана Вулин (2008.)
- ОМШ ,,Теодор-Тоша Андрејевић’’, Рума, клавир, класа: Маја Пантелић (2009. – 2017.), ђак генерације.
- СМШ ,,Михаило Вукдраговић’’, Шабац, клавир, класа Хелена Давидовић (2017. – 2021.), ђак генерације.
- Академија уметности у Новом Саду, основне академске студије, модул: клавир, класа: др. ум Биљана Горуновић (2021. – 2023.)
- Академија уметности у Новом Саду, основне академске студије, модул: клавир, класа: мр Ратимир Мартиновић (2023)
Радно искуство:
- Наставник клавира и корепетитор у ОМШ ,,Теодор-Тоша Андрејевић’’, издвојено одељење у Старој Пазови, од новембра 2022. године.
Награде:
Преко 70 републичких и међународних награда из клавира, солфеђа, теорије музике и камерне музике међу којима се издвајају:
- Лауреат Међународног такмичења младих пијаниста у Шапцу, 2021.
- Лауреат Републичког такмичења музичких школа Србије, дисциплина клавирски дуо, 2021.
- III награда на Међународном такмичењу Млади виртуоз у Београду, 2014.
- I награда на Републичком такмичењу из солфеђа и теорије музике, дисциплина: музички облици, 2020.
- Педагошка награда за остварене изузетне резултате на такмичењу Мајски сусрети младих музичара у Лазаревцу 2023. године, као корепетитор.
Профил: Комуникативна, ентузијастична, увек отворена за стицање нових знања и вештина, посвећена и привржена деци. Раду приступа са одговорношћу.
Педагошки циљ: Пре свега, развијање љубави према музици, али и уметности генерално. Скренути деци пажњу на ширину и значај уметности, створити код њих навику и жељу за посећивањем концерата класичне музике, представа, музеја и сл. Неговање културе разговора и лепог изражавња, што ће деца примењивати и ван оквира музичке школе. Подстицање креативности код деце и истраживања о делима и композиторима које свирају, као и периодима у којима су дела настала, ради проширивања опште информисаности деце. Стварање опште атмосфере у којој је деци дато до знања да се њихово мишљење рачуна и цени.