Основна музичка школа

"Теодор-Тоша Андрејевић"

Далибор Лукин

Биографија:

Име и презиме: Далибор Лукин
Датум рођења: 28.07.1987.
Звање: Мастер музички уметник – професор кларинета
е-mail: daliborlukin@gmail.com

Образовање:

ОМШ ,,Филип Вишњић” у Шиду завршавам 2002. године у класи проф. Мурић Синише
СМШ ,,Петар Кранчевић” у Сремској Митровици завршавам 2006. године у класи проф. Мурић Синише
Академија уметности Нови Сад – уписујем 2006. године у класи мр Николе Срдића
Мастер из кларинета уписујем 2009. године у класи мр Николе Срдића

Радно искуство:

Захваљујући бројним семинарима које сам похађао имао сам прилику са посматрам, анализирам и дискутујем о педагошким приступима
Мајсторски курсеви – Ђ.Пете, Н.Срдић, Ј.Котар, М.Бекавац, Ж.Сатмарија, Б.Ковач и Вензел Фукса

Педагошки рад крећем веома рано већ у првој години студирања 2006. године у ОМШ ,,Филип Вишњић” у Шиду, уз огромну подршку проф. Ђ.Пете и мр Николе Срдића. За кратко време остварујем веома запажене резултате и бројне прве награде на међународним и републичким такмичењима.

СМШ ,,Петар Кранчевић” – прелазим 2010. године где такође остварујем бројне награде на такмичењима али и ново искуство у раду са средњошколцима. Због одласка у Америку 2013. године прекидам рад у просвети.

2022. године враћам се у просвету, са огромном жељом покрећем нову класу кларинета у ОМШ ,,Теодор-Тоша Андрејевић” у Руми. За кратко време изградио сам репрезентативну класу. Ученици су прикупили велики број првих награда и неколико Лауреата на бројним такмичењима: ,,Даворин Јенко” у Београду ,,Фемус” у Суботици ,,ЗМБШШ” и ,,УМБПС”- републичка такмичења Београд, ,,Сирмиум” у Сремској Митровици ,,Фестивал Исидор Бајић” у Новом Саду.

Са својим колегама, пре свега пријатељима, учествујем у реализацији семинара „Зимске и Летње школе кларинета” Кларинет Арт Војводина.

Профил:

Креативан, комуникативан, дисциплинован, одговоран, упоран, флексибилан и интересантан. Добро развијене способности организације, спремност за индивидуалан и тимски начин рада. Јако привржен деци и раду са децом. Спреман за континуирани професионални развоји оспособљавање за истраживачки однос према сопственој пракси.

Педагошки циљ:

Указивање на улогу музике и наставе у основној музичкој школи у развоју музичких способности ученика. Класична музика, посебно слушање и извођење класичне музике, основа је развоја музичких и естетских способности. Интересовање и музичка осетљивост су примарне диспозиције од чијег развоја зависи развој и култивисање ученикових способности да опази, доживи, вреднује и оствари лепо.